  • 1. Data: 2010-10-12 06:04:08
    Temat: Kamera do rejestracji osobistej
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam.
    Interesuje mnie osobista kamera, która można by ukryć w ubraniu, najlepiej w
    kurtce, kieszeni koszuli, tak by nagrywała twarze ludzi z którymi rozmawiam.
    Chodzi o materiał dowodowy w przypadku łamania prawa (połączonego z brakiem
    świadków) przez wszelakiej maści służby mundurowe i niemundurowe które mają
    (lub nie mają) prawo nas zatrzymać w jakims celu.

    Chodzi o np. takie sytuacje.
    http://www.cda.pl/video/5473b4/Policja-Bezprawne-zat
    rzymanie-ukryta-kamera
    o których - gdyby nie nagranie - nikt by się nigdy nie dowiedział.

    I wolałbym żeby to nie była kamera wbudowana w telefon, ale dobrej jakości i
    specjalnie do tego celu przeznaczona, z funkcją nieograniczonego czasu zapisu
    (np pamięć na 30 min, i nadpisywanie najstarszych części nagrania).
    I oczywiście dobrze zamaskowana (ale nie w okularach).

    Jest coś godnego polecenia, tak do 700zł?

  • 2. Data: 2010-10-12 06:47:47
    Temat: Re: Kamera do rejestracji osobistej
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <r...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > I oczywiście dobrze zamaskowana (ale nie w okularach).
    >
    > Jest coś godnego polecenia, tak do 700zł?

    Zobacz sobie na Allegro -
    http://allegro.pl/kamery-kamery-na-karty-pamieci-762
    84?a_enum[53]=all&buy=1&clear_cookie=0&distance=1&li
    sting=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_en
    abled=0&save_listing=1&state=0&city=&order=p&postcod
    e=&price_from=&price_to=&view=gtext&change_view=Poka
    %C5%BC .
    Sa różne - w breloczkach do kluczy, długopisach, zapalniczkach. Ceny
    zaczynają się od 30zł. Czy znajdziesz coś co spełni Twoje oczekiwania - nie
    wiem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2010-10-12 06:56:37
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > I oczywiście dobrze zamaskowana (ale nie w okularach).
    >
    > Jest coś godnego polecenia, tak do 700zł?

    http://www.jvc.pl/product-list.php?id=100053
    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-12 11:48:03
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.jvc.pl/product-list.php?id=100053
    > Tomek

    Chodzi o to by zawsze można było włączyć nagrywanie w takiej kamerze,
    w niezauważony sposób dla osoby stojącej na przeciwko.

    Bo jednak zwykłą to trzeba wyjąć, włączyć kamerę, i dopiero właczyć
    nagrywanie... - co jest nie do ukrycia.
    Idealne było by rozwiązanie na pilota, albo wyzwalacz na przewodzie, którym
    można by ją aktywować mając rękę w kieszeni spodni lub kurtki.

  • 5. Data: 2010-10-12 12:54:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Idealne było by rozwiązanie na pilota, albo wyzwalacz na przewodzie,
    > którym można by ją aktywować mając rękę w kieszeni spodni lub kurtki.

    Lepiej lyknac tabletke.

  • 6. Data: 2010-10-12 14:48:46
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-12 14:54, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lepiej lyknac tabletke.

    Jeszcze lepiej wspomnianą tabletkę obficie popić ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 7. Data: 2010-10-12 16:08:43
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Oct 12, 8:54 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:6a48.00000003.4cb44af3@newsgate.onet.
    pl...

    > Lepiej lyknac tabletke.

    WOW - kompleks matolka - chcialby sie popisac ale nie potrafi na
    temat watku,
    to sle debilne teksty uwazajac je pewnie za zabawne.

    veri

  • 8. Data: 2010-10-12 17:33:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > świadków) przez wszelakiej maści służby mundurowe i niemundurowe które mają
    > (lub nie mają) prawo nas zatrzymać w jakims celu.

    A nie żal Ci życia na takie życie?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-10-12 18:11:05
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Oct 12, 2:04 am, r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > I oczywiście dobrze zamaskowana (ale nie w okularach).
    >
    > Jest coś godnego polecenia, tak do 700zł?

    Polecam:
    http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=115
    35503&whse=BC&Ne=4000000&eCat=BC|84|4802&N=4045311&M
    o=28&No=25&Nr=P_CatalogName:BC&cat=4802&Ns=P_Price|1

  • 10. Data: 2010-10-13 01:39:27
    Od: stev <s...@g...pl>

    On 10/12/2010 11:11 AM, pl.rec.foto.cyfrowa wrote:

    > Polecam:
    > http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=115
    35503&whse=BC&Ne=4000000&eCat=BC|84|4802&N=4045311&M
    o=28&No=25&Nr=P_CatalogName:BC&cat=4802&Ns=P_Price|1

    a ja polecam
    http://www.skocz.pl/index.php