  • 1. Data: 2010-10-11 08:02:37
    Temat: Optio E 90
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Mój Optio E 90 ma zacięcia: czasem, ostatnio na dobre, nie chce się
    otworzyć lub zamknąć mimo dobrych baterii. Gdzie jest usterka?

    Dziękuję...

  • 2. Data: 2010-10-11 15:20:27
    Temat: Re: Optio E 90
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "salonowiec" <d...@p...onet.pl> napisał:

    > Mój Optio E 90 ma zacięcia: czasem, ostatnio na dobre, nie chce się
    > otworzyć lub zamknąć mimo dobrych baterii. Gdzie jest usterka?
    >[...]

    Myślisz, ze ktoś Ci jednoznacznie powie bez obejrzenia (a może i rozebrania)
    aparatu? To tak, jakbyś wymagał od lekarza diagnozy pzrez telefon informując
    jedynie, ze chorego boli brzyuch. A co do samego Optio - przyczyn moze być
    wiele - zacieczyszczenia które dostały sie do prowadnic obiektywu i
    zwiększaja opory podczas wysuwania, jakiś defekt mechaniki (wyłamany ząbek
    lub coś podobnego), uszkodzony silnik krokowy napędu obiektywu, jakiś
    niekontaktujacy styk, przełamana tasiemka doprowadzajaca prąd, zawilgocona
    elektronika...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)