    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Date: Thu, 16 Sep 2010 11:45:05 +0000 (UTC)

    Desoft napisał:

    > Tylko gdzieś musi być zapisane, że podłączać "do kołka".
    > Można przecież podłączyć kablem który opisałem wyżej.

    Ten co z jednej strony ma płaską wtyczkę, a z drugiej trójstykowe
    standardowe złącze? Można. Cały czas próbuje coponiektórym kolegom
    łagodnie przetłumaczyć, że przy istniejącej wtyczkozgodności istotne
    jest to co napisane (na betoniarce na przykład). Niektórym wszelkie
    napisy może zastąpić wiedza. Niezaprzeczalnie wzmiankowni koledzy
    wiedzę mają, ale korzystają z niej w sposób dziwny i pokrętny.

    --
    Jarek