  • Data: 2010-09-16 14:10:38
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Może zaoszczędzili na filtrze.

    Taki całkiem tani, to on chyba nie był. Ale jeśli ktoś potrafił
    zaoszczędzić na elementach i jednocześnie zrobić produkt lepszy
    od konkurencji, to ja go lubię. Kimkolwiek by on nie był.

    > Nie, ale moja wypowiedź była pod tym postulatem, a potem napisałeś
    > że to jest bez sensu.

    No propozycje rozwiązań powinny być kompletne i powinny przynosić
    konkretne korzyści (lub przynajmniej "korzyści"). Filtr w gniazdku
    rozwiązuje poroblem zakłóceń przenoszonych przez sieć. W obie strony.
    W w ten horror związany z dziesięciocentymetrowymi nieekranowanymi
    kablami, to ja po prostu nie wierzę. Empiria temu przeczy -- widziałem
    setki dwukwadracikowych zasilaczy, które nie kopią. Sprzedawanych
    legalnie, często z marką renomowanych firm.

    Właściwie to z mrowieniem na obudowie spotkałem się tylko w podłej
    jakości komputerach. Sprawdziłe, że PowerMac co go czasem używam, też
    jest podłączony do gniazda bez bolca. A on cały z aluminium, nawet nie
    jest polakierowany. I nie kopie. (Nie żebym uważał, że to coś lepszego
    od zwykłego niebadziewnego peceta, po prostu przykład pierwszy z brzegu.)

    --
    Jarek