  • Data: 2010-09-16 12:20:04
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Na pewno nie ma trafa.
    > Kopanie (lekkie) wystąpi tylko jak jednocześnie!! :
    > - włączysz w gniazdo bez uziemienia
    > - dotkniesz metalowej obudowy tam gdzie nie ma farby
    > - drugą ręką dotkniesz czegoś uziemionego (kaloryfer nie
    > koniecznie - ja np. mam rury z tworzyw sztucznych)

    Ale mój nie kopie. Mimo spełnienia powyższych warunków (rury mam ze stali).
    Woltomierz też nie pokazuje 110V.

    > Już zapomniałeś, że postulowałeś instalację filtrów w gniazdach.
    > Za filtrem zakłóceń już nie będzie, instalacji ekranować nie trzeba.

    I co, mój wniosek został przyjęty do realizacji? Naprawdę? Jest już
    dyrektywa? Którędy do kasy? Komu mam podać numer konta bankowego?

    Jarek

    PS
    Jak jedną ręką trzymam kaloryfer, a drugą peceta, to nie mam już trzeciej
    ręki by jednocześnie (!!) wkładać wtyczkę do gniazda bez uziemienia.
    Więc zdobiłem to wcześniej. Czy to w tej niejednoczesności przyczyna
    niekopania?

    --
    Leci ptaszek, leci
    Skrzydła ma z ołowiu