  • Data: 2010-09-15 08:11:27
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1775629890.20100914185513@pik-net.pl...

    > Zapewniam Cię, że nawet przy nawijaniu bifilarnym transformator nie
    > jest pojemnościowo symetryczny :( Dlatego zawsze zalecam moim klientom
    > pracę na niższej częstotliwości.

    Było tak, że trafa na zamówienie nam się nie sprawdziły (....), i padł wybór
    na 78253/55M... jako typowy dla MAX845.
    78253/55M... ma 2 wersje jedną na 1kV i 35pF, drugą (droższą) na 3kV i 4pF
    (dane z pamięci, nie z karty katalogowej).
    Zależało mi na 3kV, ale ten wymagał pracy przy 700kHz (MAX845 ma chyba
    jeszcze jedną niższą).

    Jakiś czas temu pomierzyłem sobie zakłócenia (na wejściu, na wyjściu i
    common mode) przetworniczek DC/DC 1W Muraty i Aimteca (12/12V, 12/5V i
    5/5V).
    Mimo, że one pracują coś między 80kHz a 150kHz, to poziom zakłóceń CM
    (interesowało mnie do 10MHz) jest wyższy od MAX845+78253/55.
    Najgorzej mi wypadła NKE1205SC Muraty - ponad 20dB więcej niż MAX845. Jakby
    kogoś interesowały te wyniki to służę pdf-em, ale umieszczać gdzieś go to mi
    się nie chce.
    P.G.