-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<5b2d5c9e$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Sat, 23 Jun 2018 00:08:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@l...net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <5b2d735a$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529705306 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 685 37.128.4.7:4340
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2836
X-Received-Body-CRC: 894662506
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634427
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-22 o 22:48, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** LordBluzg(R) pisze tak:
>
>>>> Ok 20 min. Wszystkie debile z tej grupy zapominają, że głównym
>>>> odbiorcą/pożercą prądu jest Twój wydojony akumulator, który
>>>> wpierdala nagle 20A a kable też mają swoje ograniczenia. Dlaczego
>>>> 20A? Bo tyle płynie przez kable z "Dawcy", który ma 14V MAX przy
>>>> 1500obr/min z alternatora. No, kurwie, OBLICZAĆ prawa fizyki!, jaki
>>>> prąd płynie z 14V na 12V (stan wydojonego aku) :)
>>>
>>> Na obydwu akumulatorach jest 14v :) Tam nie ma już żadnego 12v.
>>> Prąd to sobie możesz zmierzyć ale nie obliczyć bo nie znasz R
>>> akumulatora. Nie wiesz też ile pobiera samochód.
>>
>> Wystarczy wpiąć amperomierz. Widać, nie wpinałeś i nie podpinałeś
>> voltomierza po stronie biorcy :)
>> U nie jest to standardem raczej. Amperomierza zawsze nie wpinam ale
>> podłączam voltomierz i sobie kukam. Polecam :)
>
>
> Nie ściemniaj teraz. Pisałeś o obliczaniu :)
>
>
A jaki problem obliczyć te 20A?
Akumulator biorcy (dajmy 100AH) ma napięcie 10V (wydojony) i podłączamy
mu 14V z instalacji dawcy. Przez kilka sekund popłynie prąd wielkosci ok
30A a następnie oki 20A do momentu uzyskania napięcia 14,4V na
akumulatorze biorcy. Dokąd rozładowany akumulator nie osiągnie stanu
naładowania to źre prund i nic na to nie poradzisz :)
Jak masz ochotę to sobie oblicz SEM :) rezystancję wewnętrzną dla danego
akumulatora też znajdziesz w necie.
Mi wystarczy amperomierz w samochodzie, który ładnie wskazuje ok 20A na
wydojonym akumulatorze, kiedy alternator to ładuje.
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.18 00:19 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 08:31 Malkoit
- 23.06.18 08:32 Malkoit
- 23.06.18 09:48 Uzytkownik
- 23.06.18 12:05 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:07 LordBluzg(R)
- 23.06.18 12:50 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 16:08 Malkoit
- 23.06.18 16:36 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 17:42 Malkoit
- 23.06.18 17:44 Malkoit
- 23.06.18 20:22 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:28 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 20:50 LordBluzg(R)
- 23.06.18 22:18 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i