eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym aku › Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pggj03$fj8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Fri, 22 Jun 2018 22:24:53 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pggj03$fj8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5b2d5b36$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
    X-Trace: 1529699126 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 673 37.128.4.7:4005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2471
    X-Received-Body-CRC: 937620074
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634417
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-21 o 18:15, sirapacz pisze:
    >
    >> Ok 20 min. Wszystkie debile z tej grupy zapominają, że głównym
    >> odbiorcą/pożercą prądu jest Twój wydojony akumulator, który wpierdala
    >> nagle 20A a kable też mają swoje ograniczenia. Dlaczego 20A? Bo tyle
    >> płynie przez kable z "Dawcy", który ma 14V MAX przy 1500obr/min z
    >> alternatora. No, kurwie, OBLICZAĆ prawa fizyki!, jaki prąd płynie z
    >> 14V na 12V (stan wydojonego aku) :) Po 20 minutach Twój aku się nażre i
    > Podczas rozruchu napięcie na wydojonym spadnie do 6-9V i prąd popłynie
    > większy (znacznie).Po podłączeniu akumulatora ważne jest jak szybko
    > będzie rosło napięcie na odbiorcy. Jak będzie duża Rwe to szybciuteńki
    > poleci pod 13V i będzie ładować się mizernie. Ale jak podłączysz zdrowy
    > ale rozładowany aku - może ci spokojnie pociągnąć kilkadziesiąt A (na
    > samym początku - na dobrych kablach)

    Ja cały czas zakładam, że rozmawiamy o sprawnych ale rozładowanych aku
    anie o złomie i do tego się odnoszę. O złomie nie będę pisał bo po co?
    >
    >> okolicach conajmniej 1200/min żeby jego alternator 350 Watowy to
    >
    > Nawet w gównianym punciaku alternator daje 90A@14,4 co daje ci niecałe
    > 1300W. Rozumiem, ze ci się jedynka zgubiła - ale skąd piątka pojawiła na
    > dziesiątkach?

    Nodobra, jebłem się :)


    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: