eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-07-04 02:08:05
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    To ze duzo napiszesz znaczy ze duzo napisales i nic wiecej. Kazdy kto ci wierzy robi
    to na wlasna odpowiedzialnosc. Dalej uwazam ze nie masz pojecia o alternatorach i
    zjawiskach jakie w nich zachodza. Mam dobre serce i dam ci ostatnia szanse na
    zrozumienie jak dziala autoregulacja alternatora. Napisz dlaczego charakterystyka
    pradowa alternatora w pewnym miejscu z ostro wznoszacej zmienia sie w plaska? Oraz
    dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania alternatora do masy zeby
    ograniczyc napiecie wyjsciowe. W motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca
    maksymalna i nic im sie z tego powodu nie dzieje? Nie robia w nich uzwojen 5 razy
    grubszym drutem ani nie zakladaja 5 razy wiekszego prostownika. I jakis sie
    motocyklowe alternatory nie pala zywym ogniem. Jak sadzisz gdzie jest myk ze moc
    tracona w alternatorze motocyklowym nie rosnie pomimo ze zawsze pracuje z moca
    maksymalna?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: