-
X-Received: by 2002:a25:5f4a:: with SMTP id h10-v6mr3512246ybm.5.1530662885659; Tue,
03 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:5f4a:: with SMTP id h10-v6mr3512246ybm.5.1530662885659; Tue,
03 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
anews.com!h2-v6no504589qtp.0!news-out.google.com!a20-v6ni227qtj.1!nntp.google.c
om!h2-v6no504581qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!no
t-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 3 Jul 2018 17:08:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
References: <X...@1...0.0.1>
<pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
<5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
<5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5b3baab7$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Kable. Regulator.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 04 Jul 2018 00:08:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635179
[ ukryj nagłówki ]To ze duzo napiszesz znaczy ze duzo napisales i nic wiecej. Kazdy kto ci wierzy robi
to na wlasna odpowiedzialnosc. Dalej uwazam ze nie masz pojecia o alternatorach i
zjawiskach jakie w nich zachodza. Mam dobre serce i dam ci ostatnia szanse na
zrozumienie jak dziala autoregulacja alternatora. Napisz dlaczego charakterystyka
pradowa alternatora w pewnym miejscu z ostro wznoszacej zmienia sie w plaska? Oraz
dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania alternatora do masy zeby
ograniczyc napiecie wyjsciowe. W motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca
maksymalna i nic im sie z tego powodu nie dzieje? Nie robia w nich uzwojen 5 razy
grubszym drutem ani nie zakladaja 5 razy wiekszego prostownika. I jakis sie
motocyklowe alternatory nie pala zywym ogniem. Jak sadzisz gdzie jest myk ze moc
tracona w alternatorze motocyklowym nie rosnie pomimo ze zawsze pracuje z moca
maksymalna?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.18 08:18 Uzytkownik
- 04.07.18 09:03 Uzytkownik
- 04.07.18 10:01 J.F.
- 04.07.18 13:53 Zenek Kapelinder
- 05.07.18 02:54 LordBluzg(R)
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 21:57 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=