  • Data: 2012-04-12 22:18:01
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jlvu3h.5gk.0@poczta.onet.pl...

    > "z grubego polikarbonatu, charakteryzującego się wysoką sztywnością,
    > w czarnym kolorze, oddającym emocjonujący i ekscytujący dźwięk."

    Żyłki polisrebrzone, z wtraceniami palladowo-indowymi, pupinizowane? :)

    > "Dźwięk tego wtyku wynika z materiału użytego do galwanizacji. Podczas,
    > kiedy rodowanie daje czysty i mocny dźwięk, złoto brzmi ciepło, miękko
    > i dźwięcznie. Obydwa brzmią jednak w spektakularny sposób, znacznie
    > lepiej niż standardowe materiały. O tym, które wybrać należy zadecydować
    > samodzielnie, w oparciu o własne upodobania dźwiękowe."
    >
    > O kuźwa... to jest poezja głupoty! Oni piszą o brzmieniu wtyczki
    > sieciowej!!!

    Ja pierdolę, wymiękłem...
    Czyli w pizdu z blokami energetycznymi, w pizdu z trafami na podstacjach, w
    pizdu z kablami/przewodami WN, w pizdu ze skobowaniem i zaciskami na
    podstacjach, w pizdu z rezystancją/impedancją uziemienia punktu zerowego na
    trafostacji, liczy się wtyczucia polikarbonatowo-złota? ACHAAA, to dlatego
    mi właśnie HDD zdechł w kompie, bo złącza nie były multizłocone ze srebrną
    otoczką żyłek i sodową/aluminiową otoczką przewodów dla kompensacji
    współczynnika względnego stanowącą magnetyczność przewodnika. Tłucze
    głowicami i nie zgłasza się. Mam obawę, że bez rozebrania dysku, napylenia
    na nośnik 0.47 nm (z tolerancją zaledwie 0.001promila) grubości
    przechłodzonej mieszanki Fe2O3 gamma i dwutlenku chromu, pospołu z domieszką
    0.01% siarczanu bizmutu, zbełtanych jakimś wypełniaczem dla gładkości,
    następnie skrupulatnie wychłodzonym przez dokładnie 1729 sekund w
    temperaturze -11.26 oC, z tolerancją 0.1% dla czasu i 0.02% dla temperatury,
    danych nie odzyskam...
    Jutro pojadę do zakładu energetycznego i ich poobjeżdżam za nieprawomyślne
    materiały na przewody sieciowe :P

    PS. Dysk padł mi naprawdę, dane zbierane od 10 lat z hakiem. Ale przyczyną
    była inna, choć związana z zasilaniem. Brzęczy łożysko i tlucze głowicami.
    Pobawię sie w chłodzenie/grzanie, może uda się ostatnim rzutem na taśmę
    dostać do danych, mialem już taki przypadek. Trudno, pozbieram od nowa.
    Z pewnością ani wtyczka sieciowa, ani energetyka, nie ma w tym najmniejszej
    choćby cząstki winy. Ale ja nie jestem audio, ani ten-tego, filem...