  • Data: 2012-04-12 22:30:10
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jm183b$t5m$1@news.icm.edu.pl...
    > Zakładam firmę budowlaną.
    > Beton będzie z odpowiedniego cementu, cedzonego przez srebrne sito, z
    > piasku zbieranego o świcie, ze skorupek jaj kur czerwononóżek wypasanych
    > na południowym stoku wzgórka ;)

    Ale trzeba uważać, żeby przez pierwszą godzinę od wschodu słońca nie spożyły
    nawet odrobinki niczego, co mogło by być przywianym ze stoku północnego!
    Potem to obojętne. Co do rosy - kropelki muszą być jak "niedopad", nie mogą
    być zbierane, gdy spadną na liść położony poniżej. Zaniedbanie tego pogorszy
    jakość materiałów i trzeba będzie ją dodatkowo kompensowaćpyłkiem wrzosu i
    lawendy, dodawanych w proporcji 1:12534 do masy cementowej, co podroży
    koszty z no. 95600 $ za 1dm3 gotowego betonu, do śjakichś 123200$ za dm3.
    Niezastosowanie poprawki pogorszy jakość budowy o 0.01%, co pogorszy dźwięk
    o tyle samo, czego prawdziwi a. nie przeżyją, miej to na uwadze :)

    > Muszę jeszcze obmyśleć recepturę na cegły i pustaki.

    Oj, będzie trudno, to bardzo "niuansowaty" temat, ale wierzę, ze sobie
    poradzisz:)

    Acha, coś mi się po głowie kołacze, że przegapiłem jakąś drobnostkę w
    dziedzinie zbierania rosy "niedopadu" (skojarzenie z krowim plackiem tylko z
    nazwy), jest jakieś ograniczenie, którego nie moę sobie przypomnieć...
    Pomóżcie:))