  • Data: 2012-04-12 23:28:21
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał:

    > Toteż pozwoliłem sobie zauważyć już sporo wątków wstecz że dziwię
    > się, że ZE nie ma w swojej ofercie przyłącza trójfazowego high-end
    > z licznikiem ultra low noise i bezpiecznikami serii extreme pro.
    > Dodatkowo oprócz taryfy dziennej i nocnej powinna być jeszcze taryfa
    > audio, po 10zł za kWh. Klientów może nie było by wielu ale na tych
    > co by byli ZE obłowił by się jak sułtan Kataru.

    Jak to właściwie jest z tymi ZE? Bo sieć jest jedna, a sprzedawców
    prądu wielu, odbiorca może sobie wybierać. Co trzeba zrobić, by takim
    sprzedawcą zostać? Bo może bym się skusił i taki biznes otworzył.
    Podpisywałbym umowy i sprzedawał tylko audiofilski prąd po 98 zł za kWh.
    Mógłbym nawet zróżnicować ofertę i dostarczać oddzielnie dla wtyczek
    rodowanych i oddzielnie dla złoconych.

    --
    Jarek