  • Data: 2010-07-06 17:50:00
    Temat: Re: KM D%D- co w zamian
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jul 2010 19:24:12 +0200, Łukasz Goran <g...@o...pl> wrote(a):

    > 700zl (może i więcej) + koszty wysyłki w dwie strony to już mam połowe A450.
    > I to właśnie budzi moje wątpliwości. Jednak wspomniane przeze mnie
    > konstrukcje chyba jednak będą lepsze od tego co miałem do tej pory Czy inne
    > niż autoryzowany serwis robią takie naprawy. Czy w Krakowie miałbym to gdzie
    > zostawić do naprawy? Jeśli tak to bym może i się zdecydował. Jak pomyślę że
    > miałbym to wysyłac dostać coś co by mi jeszcze nie pasowało odsyłac... i tak
    > końca nie widać tym bardziej że opinie o autoryzowanym serwisie sony w PL są
    > co najmniej kiepskie

    A nie wykazywała Ci ta D5D błędu Error58? (Wada fabryczna migawki, którą
    wciąż naprawiają za friko w ramach akcji serwisowej -
    http://www.adder.waw.pl/km.htm#SPECJALNE ). Bo jeśli tak, to
    jest spora szansa że w ramach akcji serwisowej naprawią również
    padniętą stabilizacje. Przeszedłem dokładnie taki scenariusz.

    Co do następcy D5D to przede wszystkim - A700. Ale ciężko już zanabyć
    nówkę sztukę, na rynku wtórnym za to bez problemów w cenach od 1800-2400
    zależnie od wieku, stanu i przebiegu. Albo taniej A450 - to taka A550 z
    mniejszym i nieodchylanym wyświetlaczem oraz bez dodatkowej matrycy do
    LiveView. Za to z większym wizjerem niż A500/550. Ergonomicznie i
    wielkościowo serie A4xx/5xx są zbliżone do D5D. Niższe serie są wyraźnie
    okrojone ergonomicznie w porównaniu do D5D.
    Pakowanie się w używane, leciwe i mocno zawodne Dynaxy cyfrowe w tej
    chwili jest raczej bez sensu...

    pozdrawiam. B.