  • Data: 2010-07-06 21:33:35
    Temat: Re: KM D%D- co w zamian
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Goran" <g...@o...pl> wrote:

    > A stabilizacja nie padła tylko ją rozwaliłem kiedy aparat wypadł mi z
    > niezasuniętego plecaka:( Za 300zl to bym to naprawiał... Tylko gdzie
    > szukać osoby która się tego podejmie... ?

    Hmm, czyżby poczatki dysguglii? ;-) Nielicha historia!

    To nie moja sprawa, więc wrzuciłem kilka ogólnych słówek i wypadło
    mi na pierwszej stronie trafień (oczywiście nie czytałem):

    http://www.cyberfoto.pl/acyfrowe/t-107619.html
    http://www.cyberfoto.pl/potrzebuje-pomocy/74935-pomo
    cy-minolta-a1-upadek-awaria-serwis.htm
    http://klubkm.pl/forum/archive/index.php?t-28415.htm
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?p=1025129
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=11235
    http://www.digart.pl/forum/temat/807487/Konika_Minol
    ta_Dynax_D7.html

    A pamiętam, że jakiś były serwisant Minolty naprawiał to na własną
    rękę właśnie w okolicy 3xx zł (ale to już było ze 2 lata temu; była też
    opcja mechanicznej likwidacji stabilizacji, ale niewiele tańsza, bo i
    tak trzeba było rozebrać aparat do goła).

    [mr.]