  • Data: 2020-06-30 19:10:09
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5efb1167$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.06.2020 o 11:41, J.F. pisze:

    >Ona droga jest w staniu i czekaniu. Sugerujesz, żeby wybudować
    >atomówki, żeby stały i czekały. A niby czemu - skoro są, to niech
    >pracują.

    Ale po co, skoro ich prad nie jest potrzebny ?

    >A to nie wyjdzie CO2 podobnie albo więcej?

    A to zalezy skad wezmiemy CO2 do tego metanu ..

    >Co wydobyliśmy to nasze;)

    No jak, skoro teraz oddajemy ?

    Tak naprawdde to tylko kwestia transportu i moze kosztow wydobycia
    byla ...

    >Bez przesady. Zwentendorf - 20 km od centrum wiednia. Do zwartej
    >zabudowy trochę ponad kilometr.

    A widziales Czernobyl ? Fukishime ?
    Tree Mile Island ?

    Ewakuowac pol Wiednia ...

    >Nie tak łatwo wywalić w powietrze elekrownie - choć fukushima dała
    >radę.

    No wlasnie - trywialnie prosto, mala powodz :-)

    >Z drugiej strony na elektrycznym na techniki jądrowe szły "odpady
    >atomowe" - ci co mieli za słabe wyniki na "światełka". Ale mam
    >nadzieję, że to ogarnialiby chłopaki z melu i fizyki;)

    Inzynier każe, a technik zrobi ... po swojemu :-)

    >Prywatne, ale takie na niby - z gwarancjami finansowymi państwa i tak
    >dalej. Ale podsunąłeś mi pewną obawę - obecnie dowodziłby tym
    >sasin:( A mam wrażenie, że on jeszcze ostatniego słowa nie
    >powiedział. Może rzeczywiście jestśmy za głupi na niebezpieczne
    >zabawki...

    Akurat szczesliwie chyba nikt nie mowi o wlasnym projekcie - mamy
    kupic "na gotowo" od doswiadczonego wykonawcy.
    Oczywiscie najtanszego.

    Tylko czy nie wygra jakis instruktor narciarski :-)

    >Raczej nie. Robimy laskę hamburgerom, więc o offsecie nie ma mowy.
    >Nawet z tym efszestnaskowym chyba słabo poszło.

    Ale juz mowili o obu ... zrobi sie biznes łaczony.
    Tylko kto do pradu doplaci ? :-)

    Najpierw jedna ...

    J.