  • Data: 2020-06-30 20:55:52
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2020 o 19:18, J.F. pisze:

    > Gaz i telefon mialem. No ale tylko kawalek miasta zalalo.

    No właśnie - jakby był blackout to byś nie miał. Zwłaszcza że
    klasycznych stacjonarnych już nie ma.

    > Ba - przez telefon moglbym miec internet ... tylko jak komputer
    > uruchomic ? :-)

    Dupa - nawet telefonu byś nie miał - kiedyś były zasilane z cenrali,
    teraz to po światle, a z drugiej strony musi być zasilacz.

    > Szpitale chyba generatory wlasne maja. A wojsko ma cysterny.

    Wiem. Ale... dobra co do generatorów to już nie będę się wypowiadał, a
    co do wojska, to na któreś ćwiczenia zebrali połowę rezerwy którą
    zamierzali a i tak zabrakło mundurów. Także ten tego - właśnie to mam na
    myśli, że teoretycznie powinno się udać, a w warunkach rozpierdolu
    pewnie się nie uda bo czegoś po drodze zabraknie.

    > A tu mozesz miec racje ...

    Tym bardziej że częśc wymaga niskich temperatur. Dodaj do tego choroby
    przewlekłe które są dobrze opanowane ale śmiertelne bez leków. Choćby
    głupia cukrzyca...

    > No ale z drugiej strony bez pradu daje sie przezyc,

    Tylko ci się tak wydaje.

    > a z metrem wody w
    > mieszkaniu kiepsko ...

    Tak, ale 20 czy 40 km dalej masz sprawne państwo. Tu mówimy o
    ogólnokrajowym rozpierdzielu.

    > A mysmy ruska mafie zlikwidowali ?  :-(

    Jest różnica w mentalności - tamci wyliczyli sobie, że zrobią PR i im
    się opłaca. Nqa ruskich czy czeczenów bym nie liczył w tym zakresie;)

    --
    Shrek