  • Data: 2020-06-30 22:36:03
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co mam Budzik udowadniać że masz 90 jeśli sam to robisz
    > najlepiej.

    Nie wiem po co probujesz, ale napisałes ze udowodniłes, a teraz piszesz
    ze nie bedziesz udowadniał. Poczatki demencji czy po prostu ogolnie
    przyznajesz ze piszesz głupoty?

    > Mnie się pytasz dlaczego nie produkujemy paneli.

    To było pytanie retoryczne. Wydawało sie to jasne, ale trzbeam iec
    odrobine obycia czytelniczego zeby wyłapać.

    > Swojego idola z platformy spytaj dlaczego przez osiem lat nic nie
    > zrobili.

    Mam jakiegos idola w platformie? Wow! Oswiec mnie, prosze.

    > Nie chcę być jak to napisałeś złośliwy ale spytać muszę.
    > Brukbet krzem na panele sam robi z betonu czy z czegoś innego?

    Nie boje sie przyznac ze nie wiem czy robia czy branduja.
    Przyznałem to w kolejnym poscie.

    > sumie mieszanie piachu z różnymi dodatkami mają obcykane bo
    > potrafią zrobić brązowa kostkę brukową. To pewno i płytki na
    > ogniwa dają radę zrobić. Oni są takim polskim producentem paneli
    > jak cyfral był polskim producentem telefonów. Żeby zaspokoić
    > potrzeby Polski w panele fotowoltaiczne dwie największe na świecie
    > firmy je produkujące musiały by całą swoją produkcję przez 10 lat
    > dostarczać tylko nam.

    Czyli po prostu nie da sie?
    To moze ta firma co milion polskich aut bedzie robic, jak skonczy to
    sie przełączy na panele? (mam nadzieje ze czujesz ironie...)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki