  • 21. Data: 2009-05-17 21:11:43
    Temat: Re: Jestem czlonkiem ormo, moge w czyms pomoc?
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Pamiętam pod koniec jednej części Kapitana Żbika *) ów bohater łapie
    > bandytę w pociągu i w tym momencie z przedziału wychodzi jakiś facet i
    > mówi: ''Jestem członkiem ORMO, mogę w czymś pomóc?''

    Adam, żartujesz? ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=w_BbuoYApsQ#t=0m44

    --
    www.szumofobia.pl
    www.tompac.pl

  • 22. Data: 2009-05-17 21:35:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    tompac pisze:
    > Adam, żartujesz? ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=w_BbuoYApsQ#t=0m44

    He, szło to w wersji oryginalnej? (tzn. w latach osiemdziesiątych).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-05-17 22:14:59
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > He, szło to w wersji oryginalnej? (tzn. w latach osiemdziesiątych).

    Odkąd pamietam, ORMOwiec tam zawsze był :)
    Tak samo jak "rzeczpospolita krasnoludowa" ;)

    --
    www.szumofobia.pl
    www.tompac.pl

  • 24. Data: 2009-05-17 22:23:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > He, szło to w wersji oryginalnej? (tzn. w latach osiemdziesiątych).

    Oczywiście, że szło.
    KC bardzo delikatnie sterowało zaworem puszczając nadmiar ciśnienia w
    gwizdek ; )
    Zresztą w tym nie ma dywersji (wręcz przeciwnie, pryncypialny klient,
    kulturalny ormowiec, rozgarnięty personel ;), rzeczy większego kalibru
    przechodziły Barei bez większych problemów.
    Śmiech to zdrowie, a jak się ludziska naśmieją to będą mniej awanturujący
    się ; )))

    adam

  • 25. Data: 2009-05-18 06:27:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jarek P. napisał(a):

    > W galerii jak w galerii, ale do robienia zdjęć w parku, w oklicy placu
    > zabaw dla dzieci, to obecnie trzeba zdaje się mieć ze sobą zaświadczenie
    > "z milicji" a jeszcze lepiej z lokalnej parafii o niebyciu pedofilem,
    > najlepiej je na szyi mieć powieszone, w powiększonym formacie,

    A od pewnego socjologa nie wystarczy? Co prawda on nikomu takiego nie
    wyda, bo uważa, że wszystkie ogródki jordanowskie powinny być
    monitorowane kamerami, żeby nikt się nie kręcił i nie fotografował.
    Tylko cholera co z nagraniami z kamer?

    wer

  • 26. Data: 2009-05-18 09:11:32
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Sat, 16 May 2009 00:07:54 +0200, m0w napisał(a):

    > Może po prostu nie chciały się znaleźć przypadkowo na zdjęciu.
    > W każdym razie musiały mieć coś na sumieniu, że im się
    > to twoje robienie zdjęć nie podobało.

    Zależy w jakich godzinach i którego dnia tygodnia to było... No bo jeśli
    między 7 a 15 dnia powszedniego, to na mur były to pracownice jakiegoś
    urzędu, które "wyszły do banku, zaraz wrócą"... Stąd cały popłoch ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-05-18 09:13:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Góra pisze:
    > Zależy w jakich godzinach i którego dnia tygodnia to było... No bo jeśli
    > między 7 a 15 dnia powszedniego, to na mur były to pracownice jakiegoś
    > urzędu, które "wyszły do banku, zaraz wrócą"... Stąd cały popłoch ;)

    No to już wiadomo :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 28. Data: 2009-05-18 19:49:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Bo to jest rozłączne :)

    iiiitam ;)

  • 29. Data: 2009-05-18 23:21:18
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > zaświadczenie "z milicji" a jeszcze lepiej z lokalnej parafii o
    > niebyciu pedofilem, najlepiej je na szyi mieć powieszone, w

    Się mi, jak widzę, klikło przedwcześnie, tam miało być jeszcze
    dopisane, że znając obecne przeczulenie na punkcie panów robiących
    zdjęcia w parku, nawet takie zaświadczenie na szyi wiszące może nie
    wystarczyć, kask na głowie wskazany jest chyba.

    J. (co fotografował był parę razy w parku _własne_ dziecko)

  • 30. Data: 2009-05-19 01:17:00
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Pamiętam pod koniec jednej części Kapitana Żbika *) ów bohater łapie
    > bandytę w pociągu i w tym momencie z przedziału wychodzi jakiś facet i
    > mówi: ''Jestem członkiem ORMO, mogę w czymś pomóc?''

    http://img508.imageshack.us/my.php?image=22166367.jp

    :)