  • 1. Data: 2009-05-15 16:29:33
    Temat: FF/BF nie przeszkadza a może być wyrazem artystycznym
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Siedłem sobie w ustronnym miejscu i zaczełem oglądać gazety. No i tak
    oglądam, oglądam i nadziwić się nie mogę.
    http://g1.edipresse.pl/prod/polki/viva_wobiektywie_g
    aleria.html?galg_id=10003906&ph_center_02_page_no=0
    (skrót: http://tinyurl.com/opudnt)

    Ale najwyraźniej taki stajl: http://www.straszewski.com/

    WTF? W kupie zdjęć ni ducha, ni techniki... a ta sesja Rubków to makabra.
    Dlaczego oni w ogóle się zgodzili to wypuścić? Mój pięciolatek taką sesję
    może zrobić manualnym obiektywem (bez nastawiania ostrości oczywiście, bo
    sobie z tym nie radzi, ale to byłoby niepotrzebne).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 2. Data: 2009-05-15 16:58:48
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 15 Maj, 18:29, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:
    Mój pięciolatek taką sesję
    > może zrobić manualnym obiektywem (bez nastawiania ostrości oczywiście, bo
    > sobie z tym nie radzi, ale to byłoby niepotrzebne).

    Maniera i nacisk na mala go, i w efekcie wiekszosc nie radzi sobie z
    tym. Dobor nieodpowiednich obiektywow, oraz pospiech. Klepanie setki
    zdjec, (a moze sie cos tam uda?) W efekcie nie ma z czego wybierac.
    Brak solidnego rzemiosla od poczatku.
    StaM

  • 3. Data: 2009-05-15 17:44:21
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > pięciolatek taką sesję może zrobić manualnym obiektywem (bez
    > nastawiania ostrości oczywiście, bo sobie z tym nie radzi, ale to

    Z tego co widze, to najbardziej Ci przeszkadza to,
    ze nie Ty zarobiles ;)

  • 4. Data: 2009-05-15 18:13:05
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.05.2009, o godzinie 19.44.21, na pl.rec.foto.cyfrowa, Jakub Jewuła
    napisał(a):

    > Z tego co widze, to najbardziej Ci przeszkadza to,
    > ze nie Ty zarobiles ;)

    Te... Pan Hilary... nie zgubiłeś czegoś. :)
    Mi to nie przeszkadza. Przeszkadza mi fuszerka...

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2009-05-15 19:44:54
    Od: tu_droplet <t...@g...pl>

    Habeck Colibretto wrote:
> [...]
    > może zrobić manualnym obiektywem (bez nastawiania ostrości oczywiście, bo
    > sobie z tym nie radzi, ale to byłoby niepotrzebne).

    w PF na http://www.straszewski.com/ ma porządnie zrobione zdjęcia,
    widocznie autor miał zły dzień ;-)

    Pzdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-15 20:16:26
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.05.2009, o godzinie 21.44.54, na pl.rec.foto.cyfrowa, tu_droplet
    napisał(a):

    > w PF na http://www.straszewski.com/ ma porządnie zrobione zdjęcia,
    > widocznie autor miał zły dzień ;-)

    Żeby wszystkie to bym się nie czepiał i przyjął, że zły dzień miał. Ale
    facet ma manierę BF/FF i zbyt długich czasów. Zresztą... co ja tam chcę?
    Ktoś zrobił, ktoś kupił, ktoś inny ogląda i się cieszy, że może o Rubiku
    poczytać. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2009-05-15 20:45:27
    Od: j...@a...at

    On 15 Mai, 18:29, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Pozdrawiam,
    > *Habeck*
    > /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/

    pieprzenie kotka za pomoca mlotka
    pisza , ze taki odwazny , ze pojdzie na porod.

    ja bylem przy 4 -ech

    zero problemu .

    robienie afery na sile.

    zdjecie jest tragiczne robione dla slepych , tak jak muzyka , ktora
    robi jest dla gluchych.