  • 1. Data: 2009-05-15 19:39:14
    Temat: Sigma 70-300 APO DG MACRO AFmotor Nikon czy TAMRON 70-300 LD Di MACRO NIKON
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora
    Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

  • 2. Data: 2009-05-15 19:46:22
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    przybysz pisze:
    > Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora
    > Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

    Z tych dwoch IMHO Sigma - ale musisz liczyc sie z ciemnoscia, a takze
    stosunkowo wolnym i czasem niedokladnym AF. Niezle szklo jak jest sie
    swiadomym jego wad i fotografuje sie tak, ze nie doprowadzaja do pasji.
    Ja swoja ostatecznie sprzedalem.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 3. Data: 2009-05-15 21:19:09
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora

    Gdzie masz Nikkora po 1,7k zł?

    > Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

    Jest jeszcze Sigma bez APO za 600zł. A jak masz body z silnikiem, to Nikkor
    70-300G za 400zł.

    Mam nikkora 70-300 VR i Tamrona 70-300. Tamron ma tylko jedną zaletę - waga
    i wymiary. Jak ktoś lubi, to jeszcze makro. Optycznie nie jest zły, ale AF
    to koszmar. Czasami zupełnie nie reaguje na naciśnięcie spustu, trzeba mocno
    przekadrować i próbowac ponownie. Do zdjęć podróżniczo-pamiątkowych jest OK.
    Stosunkowo niezły do portretu, jest najjaśniejszy ze wszystkich wymienionych
    powyżej (najpóźniej przymyka przysłonę przy zmianie ogniskowej).

    Jak jesteś z Wrocławia, to mogę dać się pobawić.

    --
    Radosny

  • 4. Data: 2009-05-16 09:15:14
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 15 maj (piątek), gdy o godz. 21:39 *przybysz* napisał(a):

    > Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora
    > Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

    Raczej Sigma. Miałem 70-300mm APO i za taką kasę to naprawdę niezły sprzęt
    dla amatora. Często używałem jej w trybie MF, ale potwierdzam, że AF
    potrafi denerwować.

    --
    Krasnal...

  • 5. Data: 2009-05-16 16:21:37
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Jak jesteś z Wrocławia, to mogę dać się pobawić.

    Mam D90 - z Kutna trochę daleko, ale dziękuję. Mam kitowy 105 i stałke
    50-tkę

  • 6. Data: 2009-05-16 20:07:12
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 15 Maj, 21:39, "przybysz" <m...@o...pl> wrote:
    > Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora
    > Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

    jakie światło?

  • 7. Data: 2009-05-17 07:48:27
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > jakie światło?

    Jeden i drugi 4-5.6
    http://tnij.org/deue
    http://tnij.org/deuf

    Czy ktoś używa Sigmy 18-250 mm 3.5-6.3 ?
    http://tnij.org/deuh