  • 1. Data: 2009-05-15 17:39:58
    Temat: Wybitnie tania karta - kupić czy nie?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam!
    Przymierzania się do karty pamięci ciąg dalszy. Na grupie dostałem
    informację już, że spokojnie mogę kupić A-Datę. Patrzę na Allegro, a karta
    A-Data kosztuje 35zł plus 10zł za przesyłkę. Pytam zatem: czy warto od tego
    sprzedawcy kupić, czy warto kupić tę kartę właśnie, oraz czy zadziała ona
    poprawnie z aparatem KonicaMinolta A200. Oto karta:
    <http://allegro.pl/item632946761_4gb_cf_a_data_80x_s
    peedy_natychmiastowa_wysylka.html>
    (nie jestem w żaden sposób związany z aukcją. Jedynie jako przyszły,
    potencjalny, nabywca)
    U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

  • 2. Data: 2009-05-15 19:05:46
    Temat: Re: Wybitnie tania karta - kupić czy nie?
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

> [...]
    > U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    > pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    Jest do tego grupa:
    alt.pl.allegro.
    Licyatacje wiążą się zawsze z pewnym ryzykiem :-(

  • 3. Data: 2009-05-15 19:09:05
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości news:1kzkc60rbyvr3.dlg@pedaluje.ile.moze...
> [...]
    > Przymierzania się do karty pamięci ciąg dalszy. Na grupie dostałem
    > informację już, że spokojnie mogę kupić A-Datę. Oto karta:

    A nie lepiej zainwestować w coś, co na pewno będzie działać? IMHO x80 to ona ma na
    papierze...
    Chyba, że Cię stać na kupno kolejnej, jeśli to badziewie się wysypie (a być może
    bezcenne zdjęcia pójdą się gonić).
    Tylko po co się o tym przekonywać...

    Pozdrawiam
    Rafi

  • 4. Data: 2009-05-15 19:43:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-15 19:39:58 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> said:

    > U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    > pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    Pomyśl.
    4GB dla KM A200 ile to jest raw-ów? 500? O jpg-ach nie wspomnę.
    Najdroższa na Allegro karta to 52 gr na zdjęcie zakładając jednokrotny
    zapis. A najtańsza jest właśnie ta A data.
    Im większa karta tym bardziej powinna być niezawodna, bo potencjalne
    ryzyko utraty dużej ilości zdjęć jest większe.
    Nie każę Ci zaraz kupować karty za 2 stówy, ale rozważ może coś w
    okolicach 80 zł.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-15 21:04:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    > pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    Kupiłem ostatnio normalnie w sklepie tą kartę
    http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=114_148&pro
    ducts_id=7576
    Zresztą jest tu co się zastanawiac kupując pamięc dostępną w prawie każdym
    sklepie RTV?

  • 6. Data: 2009-05-15 21:13:04
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > poprawnie z aparatem KonicaMinolta A200. Oto karta:
    > <http://allegro.pl/item632946761_4gb_

    Kupiłem kilka lat temu u tego gościa aparat (też miał taniej niż
    konkurencja), odebrałem osobiście i wszystko było OK.

    pzdr,
    Aa

  • 7. Data: 2009-05-15 21:44:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta pisze:
    > A-Data kosztuje 35zł plus 10zł za przesyłkę.

    A-data z tych tanich to taka bida do palma czy komórek. W aparacie się
    wywala i robi errory, wolę inne.
    Mam 16G i 1G, obie świrują.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-05-16 06:54:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    peedy_natychmiastowa_wysylka.html>
    > (nie jestem w żaden sposób związany z aukcją. Jedynie jako przyszły,

    Uzywam adata 8GB w G1 i nie mam z tego powodu kompleksow ;)

    > U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    > pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    Poszukaj najdrozszej oferty na ta karte i dopiero wtedy kup -
    bedziesz spal spokojnie :)

  • 9. Data: 2009-05-16 06:55:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    peedy_natychmiastowa_wysylka.html>

    > A nie lepiej zainwestować w coś, co na pewno będzie działać?

    Napisz prosze co _napewno_ bedzie dzialac :))

    Oczywiscie dasz mi to na pismie i wezmiesz odpowiedzialnosc? ;)

  • 10. Data: 2009-05-16 12:28:43
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie Agent, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z siedzibą w
    <news:guklc2$gpr$1@news.onet.pl> przy ul....

    > Kupiłem ostatnio normalnie w sklepie tą kartę
    > http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=114_148&pro
    ducts_id=7576

    Widzisz różnicę między CF, a SD?