  • Data: 2009-01-20 06:46:23
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 16:21, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
    >  > Po drugie gdzie pisalem

    > No pisałeś - o miliardach żeby nie stracić kolejnych. To są dość mocne
    > liczby tyle, że wyssane z palca.

    To zadne liczby. To w najlepszym razie supozycje.

    > Nie usiłuj wtłaczać prawd objawionych, tylko skupmy się nad tym co
    > wypisałeś - a złorzeczysz, że sonym źle i kryzys itd. To podasz jakieś
    > prawdziwe dane może?

    Czlowieku - nie napisalem, ze Sony jest na krawedzi bankructwa, wiec
    przestan mi wciskac slowa w usta. Skup sie, przeczytaj wszystko
    jeszcze raz i wytez umysl na 10 sekund a byc moze dojdziesz do tego o
    co mi chodzilo.

    > Cięcie kosztów w sonym było miesiąc, dwa temu - głównie jednak w
    > działach filmowych, muzycznych, reorganizacja jest też konsol. Nic
    > natomiast o dziale luster, który wbrew temu co wypisujesz idzie
    > nadspodziewanie dobrze.

    Skad te dane? Maly raport finansowy z rozbiciem na sektory rozwiaze
    wszystkie watpliwosci.

    > Nie kłam.

    Ciezki zarzut. Ja staram sie zrozumiem po kiego grzyba wyciagasz
    Polske. Widziales znak zapytania na koncu? Gdzie tu klamstwo?

    > Czytaj z zrozumieniem - przykład Polski to tylko kontrargument do tego
    > jak to niby źle im idzie.

    A ja ci pisze, ze to zaden kontrakrgument, bo Polska (z calym
    szacunkiem) to zadupie rynku fotograficznego. Podawanie jej jest
    skrajnym naduzyciem graniczacym ze smiesznoscia.

    > Tak, tylko mi się nie wydaje, że firma która inwestuje grube pieniądze w
    > dział który od dawna jej widocznie brakuje w ofercie będzie nagle
    > zwijała manele.

    Powtarzam po raz n-ty - same inwestycje (zwlaszcza przeszle) o niczym
    szczegolnym nie swiadcza.

    > Widzę za to ciągły rozwój, Nawet deko ponad to co bym
    > się spodziewał. O wiele bardziej martwię się o pentaksa np. bo od niego
    > dopiero pesymizmu sporo, jak np wieści o zamykanych kolejnych fabrykach.

    Bo Pentaks stoi na sprzedazy w Ameryce. Nie dziwota.

    Pozdro

    L'e-szczur