  • 21. Data: 2009-05-22 19:22:46
    Temat: Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gv6tlr$fnq$1@news.wp.pl...
    > A wlasnie ze bylem. Zawsze mnie ciekawi skad u ludzi bierze sie tyle
    > agresji. Bo u mnie to tylko po wodce.

    U mnie agresja??? Nie żartuj, ja niespotykanie spokojny człowiek jestem. Ja
    tylko czasem coś napiszę po to, żeby komuś uświadomić jak jego
    przypierdalanie się do wszystkiego może wyglądać z boku. A czasem sam
    poudaję, że się przypierdalam, żeby delikwent zobaczył jak to jest:-) A
    wódki nie piję już zbyt często. Jakoś mnie nie kręci.

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2009-05-22 19:23:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Ale po co? Przecież Wy stare precle wiecie wszystko lepiej od innych w
    > temacie motocykli.

    Ja mniej wiem niz nie wiem. Ale ucze sie intensywnie. Zreszta nie jestem
    preclem :)

    > Nawet Ci, którzy ewidentnie nie mają zielonego pojęcia
    > udzielają rad innym i puszą się jakby pozjadali wszystkie rozumy:-)

    Ale takich sie ignoruje. Niektorzy usychaja sami.

    > Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i
    > innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja. A one mi jeszcze potrzebne są...

    Ale to nie znaczy zeby zaraz ludzi bluzgac. Na bluzgi Twe ludzie
    odpowiadaja bluzgami. Taki lajf w enternecie :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-05-22 19:48:48
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Kuczu wrote:

    > Zawsze mnie ciekawi
    > skad u ludzi bierze sie tyle agresji.
    > Bo u mnie to tylko po wodce.

    jesli mozna,
    ... i po zupie.

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 24. Data: 2009-05-22 20:52:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:

    wróciłeś, miszczu. uf

    > Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i
    > innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja.

    ja się nie znam na motorach.

    > A one mi jeszcze potrzebne są...

    wiemy wiemy, do malowania.

    --
    - gildor
    9'99

  • 25. Data: 2009-05-22 22:58:57
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    lesor wrote:

    > jesli mozna,
    > ... i po zupie.

    Musiales?.. Brutusie ;)

    PeeS Wypadalo dodac ze po meksykanskiej ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Tractory XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 26. Data: 2009-05-23 08:09:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > wiemy wiemy, do malowania.

    Gildorku, ja cudze maluje. Nie swoje.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2009-05-23 08:11:14
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Grzybolnapisal

    > Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hitler był malarzem...

    Doktorek65.No cieszę się ,że zyjecie,moi ulubieńcy.Dla Was należy założyć
    osobny portal,ale prowadzony przez dr psychiatrę.Już myślałem,że temat
    wyjaśniony,a tu miła niespodzianka.Zróbta sobie ustawkę,dajcie po
    mordach,i skończcie problem.Pozdrowinka

  • 28. Data: 2009-05-23 09:58:06
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Grzybol pisze:

    > Hitler był malarzem...

    Subtelne miał riposty
    Ozdobne w zwiewną puentę
    A on go prawym prostym
    Po prostu grzmotnął w szczękę

    (nie moje)

    Widziałem w swoim życiu mnóstwo takich fiutów jak Ty ale z racji
    życiowego doświadczenia uważam, że i dla takich jest miejsce na świecie.
    Wniosłeś sporo fermentu do tej skostniałej nieco instytucji skoro
    osobistości tej grupy z Tobą dyskutują.
    A propos - Kuczu, po ch(piiip) z nim dyskutujesz? Pytam tak z
    ciekawości, bo ja to czasem nie chwytam dowcipu.
    Widzisz, Kuczu tu był odkąd zacząłem tu czytać i pisać i on te swoje ego
    zbudował własnymi ręcami, na oczach wszystkich a wśród całej masy
    różnych mało znaczących postów miał również mnóstwo użytecznych,
    pomocnych, dowcipnych itd. Czy Ty też tak miałeś?
    Jeżeli nie, to może zacznij od podstaw czyli przestań być fiutem. Dalej
    już będzie z górki.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 29. Data: 2009-05-23 10:25:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McFerry pisze:

    > Widzisz, Kuczu tu był odkąd zacząłem tu czytać i pisać i on te swoje ego
    > zbudował własnymi ręcami,

    Ale czy ja Cie prosilem zebys mnie bronil ? Tak tylko pytam. Sam se umiem.

  • 30. Data: 2009-05-23 10:29:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > PeeS Wypadalo dodac ze po meksykanskiej ;)

    Zapisalem: Wiecej nie brac na imprezy enerdowskiej zupy meksykanskiej.
    Bo budzi agresje. Pewnie Stasi cos dosypuje.