    From: McFerry <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Date: Sat, 23 May 2009 11:58:06 +0200

    Grzybol pisze:

    > Hitler był malarzem...

    Subtelne miał riposty
    Ozdobne w zwiewną puentę
    A on go prawym prostym
    Po prostu grzmotnął w szczękę

    (nie moje)

    Widziałem w swoim życiu mnóstwo takich fiutów jak Ty ale z racji
    życiowego doświadczenia uważam, że i dla takich jest miejsce na świecie.
    Wniosłeś sporo fermentu do tej skostniałej nieco instytucji skoro
    osobistości tej grupy z Tobą dyskutują.
    A propos - Kuczu, po ch(piiip) z nim dyskutujesz? Pytam tak z
    ciekawości, bo ja to czasem nie chwytam dowcipu.
    Widzisz, Kuczu tu był odkąd zacząłem tu czytać i pisać i on te swoje ego
    zbudował własnymi ręcami, na oczach wszystkich a wśród całej masy
    różnych mało znaczących postów miał również mnóstwo użytecznych,
    pomocnych, dowcipnych itd. Czy Ty też tak miałeś?
    Jeżeli nie, to może zacznij od podstaw czyli przestań być fiutem. Dalej
    już będzie z górki.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek