  • Data: 2013-02-23 14:14:52
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    news:kg7rv0$nvs$1@node2.news.atman.pl...
    > Ja z kolei mimo złych doświadczeń ze sprzętem z Tajwanu, m.in. wieża
    > stereo, dałem sprzedawcy namówić na laptopa Asusa, był trochę droższy, ale
    > i miał lepszą specyfikację. No i nie zawiodłem się - na drugi dzień po
    > rozpakowaniu touchpad przestał działać - do naprawy.. mija parę miesięcy -
    > z kilku klawiszy (mimo sporadycznego używania) schodzą napisy - do
    > serwisu, który zresztą nie uznaje reklamacji twierdząc że to tyko
    > "kosmetyka". Mijają dwa tygodnie - przestaje działać mechaniczne
    > otwieranie napędu DVD.. Sorry ale nigdy więcej nic z tej wyspy.

    Podasz mi model tego laptopa? Bo ja kupiłem pół roku temu U47A
    od Asusa i jest on używany codziennie dosyć intensywnie (5-10 godzin)
    i nie ma z nim jakichkolwiek problemów. Jestem bardzo zadowolony.
    Innego Asusa z większym ekranem 16" kupiłem półtora roku temu mamie.
    Również nie ma z nim najmniejszych problemów.
    Polecam teraz Asusa każdemu znajomemu.