  • Data: 2013-02-24 18:47:59
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    news:kgamda$evl$1@node2.news.atman.pl...

    > X73S. No i kolejna sprawa - przed chwilą włączyłem i widzę że nie świeci
    > dioda od wi-fi/bluetooth. Nawet już nie będę tego reklamował. A pomyśleć w
    > jakim stanie byłby ten laptop gdybym go używał w tak intensywny sposób jak
    > Ty...

    Nie mogę znaleźć go w googlach - czy to jakiś starszy model?
    Powiedz mi, z której półki ten laptop?

    Czy to produkt rzędu $350-$400 w USA (nie w Polsce)?
    Czy $700-$900?
    Czy może coś powyżej $1000 ?

    Spodziewałbym się po produkcie z dolnej półki że będą ciąć koszta
    niebotycznie i wciskać tandetę na zasadzie "you get what you payed for".
    Mój U47A w tej konfiguracji jaką mam kosztował $800 dolarów
    w jakiejś tam promocji sieci sklepów Best Buy, normalna cena była
    chyba o 100USD wyższa. Jest to więc raczej średnia półka i wyrób
    jest w metalowej, nie plastikowej obudowie.

    Porównuj ceny z USA, bo ceny laptopów w Polsce są chore: to co
    widuję tu w USA za $400 na przecenach w Polsce kosztuje 3000zł.