  • Data: 2013-02-23 19:21:04
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 16:21:51 +0100, Trybun napisał(a):

    > To pewnie ta praktyka polegała na kupieniu oryginalnej baterii. Ja do
    > tej pory cztery razy w różnych telefonach wymieniałem baterie, na
    > zamienniki w cenie 30-40 zł, i prawdę mówiąc były to pieniądze wyrzucone
    > w błoto. Te baterie tylko odrobinę były lepsze od tych wyeksploatowanych
    > oryginalnych. I to tylko przez kilka miesięcy, później te stare dłużej
    > trzymały niż te nowe kilkumiesięczne zamienniki.

    A byly chinskie czy tajwanskie ? :-)

    chinski zamiennik no-name jest zasadniczo calkiem dobry.
    Pojemnosc ma niewiele ustepujaca oryginalowi (nowemu!),
    zywotnosc (do spadku pojemnosci o polowe) rzedu 2 lat - czyli podobna co
    oryginal (za wyjatkiem nokii - bo o tych to jakies legendy mowiono).

    Oczywiscie trzeba jeszcze trafic na uczciwego sprzedawce, ale tylko raz
    mialem pecha.

    J.