    Subject: Re: Jazda slalomem po TS
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 28 Sep 2017 09:38:18 +0200

    W dniu 28.09.2017 o 05:38, re pisze:

    > Użytkownik "ToMasz"
    >
    >> Czasem tak się kończy:
    >> http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/10,88291,224328
    50,tak-doszlo-do-wypadku-na-trasie-siekierkowskiej-z
    apis-wideorejestratora.html

    > nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    > późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....
    > ---
    > Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)
    może masz racje? Spójrzmy jeszcze raz. odnoszę się do zegara
    wyświetlanego na dole ekranu na nagraniu. 04 sekunda, widać że kierowca
    nissana wybrał kurs kolizyjny
    05sekunda, hamuje, nasz operator kamery przepuszcza ostatnią okazje
    wypisania się z imprezy.
    07- bum. masz racje. trwało to 2, maks 3 sekundy. PRawdopodobnie nikt mu
    nie powie - dupa jesteś, miałeś hamulec, kierownice, nic nie zrobiłeś.
    Ale jak ja bym był na jego miejscu, a jeszcze z tyłu mi dziecko zginęło
    - plułbym sobie w brodę całe życie i raczej juz autem nie kierował. nie
    czepiam sie tych 2 sekund, ale naprawdę gość wygląda jak widz, nie jak
    reżyser swojego życia.
    ToMasz