  • Data: 2017-09-28 11:58:45
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oqh1vo$3dv$...@d...me...
    W dniu 27.09.2017 o 22:18, spider pisze:
> [...]
    50,tak-doszlo-do-wypadku-na-trasie-siekierkowskiej-z
    apis-wideorejestratora.html

    >nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    >późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....

    Sekunde za pozno bym powiedzial.
    Wczesniej sytuacja nie wskazywala na zagrozenie, a i w tej sekundzie
    byla taka niewyrazna.

    Teraz to za pozno ... ale obejrzyj jutro jeszcze raz i napisz kiedy
    "noga powedrowala na hamulec".

    No i kierowca bardziej z boku - moze nie widzial koparki.

    J.