  • 1. Data: 2017-09-27 22:18:01
    Temat: Jazda slalomem po TS
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    Czasem tak się kończy:
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/10,88291,224328
    50,tak-doszlo-do-wypadku-na-trasie-siekierkowskiej-z
    apis-wideorejestratora.html

    No chyba że gość się chciał schować na środkowy przed zapierdalaczem z
    tyłu, ale trochę manewr mu nie wyszedł.

  • 2. Data: 2017-09-27 22:33:59
    Temat: Re: Jazda slalomem po TS
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.09.2017 o 22:18, spider pisze:
> [...]
    apis-wideorejestratora.html

    > No chyba że gość się chciał schować na środkowy przed zapierdalaczem z

    nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-09-28 05:38:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]

    nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....
    ---
    Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)

  • 4. Data: 2017-09-28 09:38:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.09.2017 o 05:38, re pisze:

> [...]
    > późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....
    > ---
    > Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)
    może masz racje? Spójrzmy jeszcze raz. odnoszę się do zegara
    wyświetlanego na dole ekranu na nagraniu. 04 sekunda, widać że kierowca
    nissana wybrał kurs kolizyjny
    05sekunda, hamuje, nasz operator kamery przepuszcza ostatnią okazje
    wypisania się z imprezy.
    07- bum. masz racje. trwało to 2, maks 3 sekundy. PRawdopodobnie nikt mu
    nie powie - dupa jesteś, miałeś hamulec, kierownice, nic nie zrobiłeś.
    Ale jak ja bym był na jego miejscu, a jeszcze z tyłu mi dziecko zginęło
    - plułbym sobie w brodę całe życie i raczej juz autem nie kierował. nie
    czepiam sie tych 2 sekund, ale naprawdę gość wygląda jak widz, nie jak
    reżyser swojego życia.
    ToMasz

  • 5. Data: 2017-09-28 09:41:43
    Od: p...@g...com

    --Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)

    widzial koparke na prawym zanim Nissan rozpoczal manewr kamikadze wiec gdy tylko
    wskoczyl mu przed maske powinien dac hebel

  • 6. Data: 2017-09-28 09:48:43
    Od: p...@g...com

    w Niemczech 3 sekundy to czas w ktorym kierowca powinien zareagowac przy zmniejszeniu
    odstepu np przez takiego kamikadze, po tym czasie przy raptownym hamowaniu ten z tylu
    juz lapie sie na wspolwine, tu jest na granicy wiec po prostu zabraklo szczescia

  • 7. Data: 2017-09-28 11:09:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 09:41, p...@g...com pisze:
    > --Kilka ? Całe zdarzenie 2 sekundy trwało :-)
    >
    > widzial koparke na prawym zanim Nissan rozpoczal manewr kamikadze wiec gdy tylko
    wskoczyl mu przed maske powinien dac hebel

    Mógł nie widzieć - kamera jest z prawej strony kierującego - na środku.
    A głowa bardziej w lewo.
    T.

  • 8. Data: 2017-09-28 11:42:30
    Od: p...@g...com

    --Mógł nie widzieć - kamera jest z prawej strony kierującego - na środku. A głowa
    bardziej w lewo.

    niewykluczone
    pytanie dodatkowe: czemu jechal srodkiem ? tam jest jakis zjazd i "prewencyjnie"
    obstawil srodek ? czy moze widzial ze ten przed nim zmienia pas i nie zastanowil sie
    dlaczego ? no i widac ze dojezdza do poprzednika wiec jesli chcial wyprzedzic to
    powinien wczesniej obserwowac tyl, ogolnie pech bo wciagneli go w ten wypadek

  • 9. Data: 2017-09-28 11:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >nie wiem co chciał, ale nagrywający wcisnął hamulec kilka sekund za
    >późno. Nie wiem na co patrzył, może jechał już piątą godzinę....

    Sekunde za pozno bym powiedzial.
    Wczesniej sytuacja nie wskazywala na zagrozenie, a i w tej sekundzie
    byla taka niewyrazna.

    Teraz to za pozno ... ale obejrzyj jutro jeszcze raz i napisz kiedy
    "noga powedrowala na hamulec".

    No i kierowca bardziej z boku - moze nie widzial koparki.

    J.

  • 10. Data: 2017-09-28 12:43:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 11:42, p...@g...com pisze:
> [...]
    powinien wczesniej obserwowac tyl, ogolnie pech bo wciagneli go w ten wypadek

    Bo u nas się jeździ środkowym pasem. Najlepiej to widać na S2 i S8 -
    prawy zwykle jest najszybszy :-)
    T.