  • Data: 2010-02-10 14:29:42
    Temat: Re: Jazda na ?wiatłach - prawie 3 lata, i co?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-10 13:38, J.F. pisze:

    > Ale ty sie poruszasz w jego kierunku ponad 100.

    Ale ja jadąc kontroluje to co ja robię. Mogę dostosować prędkość do
    warunków jazdy. Jest słaba widoczność, droga jest wąska wiem, że gdy
    nagle pojawi się rowerzysta nie będę go miał jak wyminąć - zwalniam.

    Gorzej, gdy z każdej chwili może pojawić się parę ton żelastwa
    poruszające się z dość dużą prędkością na tyle duże, że nie mam wiele
    miejsca na manewr. Im wcześniej go zobaczę tym mam więcej czasu na reakcję.

    > Albo wlasnie dzieci lansuja jazde na swiatlach, bo inni przejechali
    > tysiace km i im sie nie zdarzylo zeby przegapic pojazd bez swiatel,
    > wiec sie pytaja po co te swiatla..

    To chyba nie jest do końca prawda, spójrz na statystyki wypadków i
    zobaczysz jak mocno się mylisz w kwestii tej jazdy bez zdarzeń.

    A.