  • Data: 2010-02-10 14:33:53
    Temat: Re: Jazda na światłach - prawie 3 lata, i co?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-09 20:50, Przemysław Bernat pisze:

    > Nie podam, bo nie wiem. Ale jeżeli mający świetny wzrok Katanka miał
    > problem z zauważeniem scenica bez świateł, to obawiam się, że rowerzystę
    > spokojnie by rozjechał.

    Jadący 20m/s scenic powinien być zauważony odpowiednio wcześniej niż
    rowerzysta. Zauważenie jednego i drugiego w takiej samej odległości daje
    zupełnie inne możliwości wyjścia z sytuacji. No i oczywiście w razie
    czego droga hamowania scenica ze 100km/h jest inna niż rowerzysty z
    20km/h. No ale to są szczegóły których, jak rozumiem, nie chce się zauważać.

    A.