  • Data: 2010-02-11 11:07:03
    Temat: Re: Jazda na ?wiatłach - prawie 3 lata, i co?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m2a5n5hr60k2n25fg2iqkjq9na621se3aq@4ax.com...

    > Albo wlasnie dzieci lansuja jazde na swiatlach, bo inni przejechali
    > tysiace km i im sie nie zdarzylo zeby przegapic pojazd bez swiatel,
    > wiec sie pytaja po co te swiatla..

    iii jasne, ogladales 7 wspanialych?
    tam byla taka przypowiesc, pasujaca dla zwolennikow jazdy bez swiatel, tych
    co przejechali tysiace km i dostrzegli kazdy pojazd.

    "wypadl facet z 10 pietra i wiesz co slyszeli mieszkancy kazdego pietra
    ktore mijal?
    - na razie wszystko w porzadku"

    moje prawko jest pelnoletnie, wzrok niedawno badalem i mam rownie dobry jak
    wtedy gdy je robilem, na swiatlach jezdzilem na dlugo przed tym, zanim
    wprowadzono przymus, a jezdzilem bo wlasnie podczas tych tysiecy kilometrow
    przejechanych po drogach, mialem kilka sytuacji, kiedy nawet w sloneczny
    dzien w srodku warszawy, dostrzeglem samochod w ostatniej chwili, a gdyby
    mial wlaczone swiatla, widzialbym go duzo wczesniej, jadac samochodem
    podejmujesz decyzje w bardzo krotkim czasie, czesto nie masz czasu i
    mozliwosci na wpatrywanie sie w lusterko, czy przed siebie, czy cos jezdzie
    czy nie, czesto musisz zareagowac blyskawicznie, i jak ci sie w takich
    warunkach trafi klient bez swiatel, ktory zleje ci sie z tlem, nieszczescie
    gotowe, ale mysl sobie co chcesz, tylko nikogo nie zabij