  • Data: 2016-12-19 08:23:22
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-19 o 06:32, Shrek pisze:

    > Akutar u nas, żeby dostać mandat to po prostu trzeba mieć pecha.
    > Shrek

    No tak, tylko ja znam kilku takich, którzy stale muszą jeździć
    nadmiernie ostrożnie (użalając się, że muszą tak), bo już mają
    nazbierane punktów i mandatów pod granicę.
    Ja raczej zawalidrogą nie jestem, ale w Polsce
    zapłaciłbym w ostatnich 5 latach jeden mandat.
    Czyli są matoły, co limit pecha przekroczyć potrafią, to pomyśl
    jak oni jeżdżą, bo ja jak mi taki kierowca zaproponował,
    że mnie gdzieś tam na rodzinna imprezę zabierze, to wolałem wydać na paliwo
    i pojechać osobno swoim autem niż dostawać zawału jako pasażer.