  • 1. Data: 2016-12-18 02:40:57
    Temat: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: "Jedentaki" <l...@s...pl>

    Spałeś tylko godzinę krócej? Ryzyko śmiertelnego wypadku w czasie jazdy
    wzrasta dwukrotnie!

    Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu - potwierdzają najnowsze amerykańskie
    badania. Wystarczy, że w nocy odpuścisz sobie jedną, dwie godziny snu, a
    ryzyko, że podczas jazdy samochodem spowodujesz groźny wypadek, może
    wzrosnąć nawet dwa razy.

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiww_HazfzQAhVIc
    VAKHeOEDT4QFggoMAA&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.pl%2F7%
    2C75400%2C21102493%2Cspales-tylko-godzine-krocej-ryz
    yko-smiertelnego-wypadku-w-czasie.html&usg=AFQjCNGEn
    7RlnZyFBOqap0aj3DU_ppcs6Q&bvm=bv.142059868,d.bGg

  • 2. Data: 2016-12-18 07:44:52
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 02:40, Jedentaki pisze:
> [...]
    > wzrasta dwukrotnie!
    >
    > Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu - potwierdzają najnowsze

    Kocham te "amerykańskie badania" :D

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 3. Data: 2016-12-18 08:41:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > badania. Wystarczy, że w nocy odpuścisz sobie jedną, dwie godziny snu, a
    > ryzyko, że podczas jazdy samochodem spowodujesz groźny wypadek, może

    Ja ogólnie mam świetny pomysł. Chodzi o bezpieczeństwo -tak? No więc po
    prostu należy sprawdzić w źródła - najlepiej wiedzą towarzystwa
    ubezpieczeniowe ponoć;) No to z automatu zamknąć w pierdlu 10% tych, co
    mają najwyższe składki i po problemie:P Wot technika!!!

    Shrek.

  • 4. Data: 2016-12-18 10:25:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jedentaki pisze tak:

    > Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.

    jazda po pijanemu jest nieporównywalnie krótsza.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 5. Data: 2016-12-18 12:29:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > amerykańskie
    > badania. Wystarczy, że w nocy odpuścisz sobie jedną, dwie godziny snu, a
    Skoro to takie niebezpieczne, to proponuję karać za jazdę po nocnej
    zmianie, albo co tam się będziemy rozdrabniać: karać wszystkich
    jeżdżących między godziną powiedzmy 1 w nocy a 5 rano!
    Z moich obserwacji z ostatnich lat wynika, że kara to jest w oczach
    waadzy panaceum na wszystko.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-12-18 12:44:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 12:29, Jacek pisze:

> [...]
    > jeżdżących między godziną powiedzmy 1 w nocy a 5 rano!
    > Z moich obserwacji z ostatnich lat wynika, że kara to jest w oczach

    Ja mam lepszy pomysł - ogólnie najwięcej wypadków powodują dojeżdzający
    do pracy. Karanie ich nie przynosi rezultatów, więc logiczne wydaje się,
    ze nadszedł czas na zakaz pracy:P

    Shrek

  • 7. Data: 2016-12-18 13:11:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 12:29, Jacek wrote:
    > Skoro to takie niebezpieczne, to proponuję karać za jazdę po nocnej
    > zmianie

    Wystarczy że kara się po przekroczeniu okreslonego czasu za kółkiem co
    eliminuje znaczącą częśc przysypiających tirmanów. Choć jestem
    przekonany że szwagier kupla to napierdalał z Barcelony do Moskwy bez
    nawet tankowania i siku.

  • 8. Data: 2016-12-18 14:01:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja mam lepszy pomysł - ogólnie najwięcej wypadków powodują dojeżdzający
    > do pracy. Karanie ich nie przynosi rezultatów, więc logiczne wydaje się,
    > ze nadszedł czas na zakaz pracy:P

    Pójdzmy dalej.
    Najwiecej wypadków powodują kobiety lub mezczyzni jezdzacy samochodami.
    Zakazac jezdzenia samochodami kobietom i mezczyznom!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 9. Data: 2016-12-18 16:57:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 14:01, Budzik pisze:

    > Pójdzmy dalej.
    > Najwiecej wypadków powodują kobiety lub mezczyzni jezdzacy samochodami.
    > Zakazac jezdzenia samochodami kobietom i mezczyznom!

    Oraz posłowi Grodzkiej.

    Choć po zastanowieniu się, to z dyskusji z sąsiedniego wątku można by
    podebrać inną metodę - zmianę kryterium. Po prostu zmienić definicję
    wypadku na przykład na kolizję z UFO i problem rozwiązany - wypadków nie
    będzie:P

    Shrek.

  • 10. Data: 2016-12-18 19:44:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczylo by gdyby ubezpieczyciele egzekwowali regres w przypadkach wypadkow w
    ktorych zawinili sprawcy nie przesttzegajacy prawa. Wypdawk to zdarzenie ktorego nie
    mozna bylo przewidziec. Zeby ograniczyc liczbe takich przypadkow powstaly przepisy.
    Wypadkiem bedzie wjazd przy czerwonym swietle i bum jak kierowca dostal zawalu. A nie
    bedzie jak celowo wjechal. Zbyt szybka jazda zwieksza prawdopodobienstwo wypadku. To
    tacy ktorym udowodniono ze zbyt szybko jechali i spowodowali bum powinni zwrocic kase
    wyplacona poszkodowanemu przez ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel w umowie zastrzega ze
    ubezpiecza samochod ktorym kieruje osoba posiadajaca uprawnienia. Domyslnie
    posiadajacy prawo jazdy ma znac przepisy i ma obowiazek ich przestrzegac. Kiedys w tv
    byl program w stylu polskiej drogowki. Dziwilem sie dlaczego ludzie klekaja przed
    policjantem jak im daje 30 dolarow mandatu, rownowartosc mniej niz trzech godzin
    pracy zamiatacza. Wyjasnilo sie w innym programie. OC w wersji podstawowej
    nieobowiazkowe, tanie i wszyscy je maja. Ale wersja podstawowa czyli tania jest dla
    tych co nie maja na koncie mandatow. Kazdy mandat=zwyzka OC. Jak ktos uzbiera mandaty
    za powazne wykroczenia to ubezpieczyciele nie proponuja taniego OC tylko zajebiscie
    drogie. T to jest dobre rozwiazanie.