  • Data: 2011-07-10 19:35:43
    Temat: Re: Jakość obsługi w ASO
    Od: "marcin" <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...

    Sam sobie odpowiem bo mam dzisiaj nastrój pisarski. Bosch Service Poznań ul
    Śniadeckich. Audi A4 1.9tdi silnik przerywa i gaśnie co kilkadziesiąt
    kilometrów. Rozmowa z szefuniem ,opis objawów:

    - panie daj pan na komputer
    auto podjeżdża, podłączanie vagu
    - o pan widzi, błąd alternatora , trzeba wymienić alternator ,bo pan ma
    jeszcze oryginalny
    - to trzeba wymieniać bo oryginalny ? a co konkretnego z alternatorem ? nie
    ładuje ? diody ?
    - tego panu nie powiem, ale to jest alternator, tego sie w zasadzie nie
    naprawia, damy panu dobry, boschowski (TEN w aucie też jest boschowski))
    - aha... to ja pomyślę, a niech pan mi powie - załoga się u was zmieniła ?
    - załoga na urlopie, TERAZ MAM UCZNI !

    Rozglądam się po warsztacie, 4 kolesi w dresach lat około 17 szarpie się z
    szyberdachem w Maździe 323......... wygląda to mało zachęcająco..... to ja
    może się jeszcze zastanowię.

    Przyczyną objawu okazała się listwa na pompie wtryskowej. Smutne, że taki
    "drogi i dobry" wg. powszechnej opinii warsztat usiłuje spławiać klientów
    "na komputer". Nadmiar popytu szkodzi jak widać.....

    pozdr