eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakość obsługi w ASORe: Jakość obsługi w ASO
  • Data: 2011-07-11 16:53:28
    Temat: Re: Jakość obsługi w ASO
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 10 Jul 2011 19:24:37 +0200, w
    <4e19e060$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "marcin" <m...@m...ru>
    napisał(-a):

    > No to jedziemy:

    No to jedziem:
    Norauto Wrocław Karkonowska

    Grzeje się felga, a auto przyhamowuje. Diagnoza jasna -- hamulec nie odbija,
    zapewne tłoczek.

    Zostawiam i zlecam od razu wymianę tarcz oraz przyjrzenie się temu.
    Odbieram z wymienionym przewodem hamulcowym hmmm, jakoś sceptyczny jestem.
    Wyjazd z warsztatu, felga znowu ciepła. Wracam, zostawiam.

    Odbieram następnego dnia, hamulec już sprawny.

    Wiozę do znajomego warsztu na wymianę rozrządu. Facet bierze auto na podnośnik,
    wymienia rozrząd, odpala auto. Auto chodzi, po chwili leci coś metalowego z
    auta, które gaśnie. Znajomy robi się blady...
    Okazało się, że przy naprawie mechanik z Norauto musiał tak nap*** młotkiem, że
    trafił w koło zębate od zapłonu i oderwał jeden ząb. Ale to pikuś, bo
    postanowił to sam naprawić, więc przykleił to na "kropelkę".

    A ponieważ klej był równie dobry jak mechanik, to przetrwał zaledwie kilka km
    jazdy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: