    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie sprzęgło?
    Date: Mon, 19 Oct 2015 21:34:33 +0200

    news:n03656$gic$1@dont-email.me...

    > Po szukajce na www oceniłeś ich ofertę?

    A po czym miałem oceniać, mieszkając 800 km od nich?
    Miałem dzwonić i pytać, czy przypadkiem nie mają sprzęgła do auta żony?
    Do ogrodniczego tez mam zadzwonić, kiedy w okolicy mam kilkanaście
    sklepów, w których albo jest w magazynie, albo może być na drugi dzień.
    Ceny lepsze niż w ipart czy intercars, w innych "molochach" nie
    sprawdzałem.

    > Mojego sprzęgła też nie mieli na swojej www a jednak dostałem komplet
    > o jakieś 50zł taniej niż w najtańszym sklepiej, który miał je w
    > ofercie na swojej www... a jakże!

    Całkiem możliwe, że w Mińsku Mazowieckim i Katowicach też są takie
    sklepy. Ale one przynajmniej umieszczają na stronie info, że mają ;-)

    > Wbiłem się w watek w miejscu, w którym pojawił się konkretny problem
    > związany z podróbkami.
    > Ktoś mógłby pomyśleć, że warto wiedzieć gdzie są miejsca sprawdzone.
    > Od tego jest grupa.
    > Chyba.

    Jestem przekonany, że wielu ze Szczecina i okolic skorzysta. Ale ja,
    chcą uniknąć podróbki, prędzej zamówię na ebayu.

    --
    Yogi(n)