  • Data: 2015-10-19 23:31:37
    Temat: Re: Jakie sprzęgło?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 21:54:17 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > W aucie żony rozsypało się łożysko, okładziny jeszcze są, ale chcę
    > wymienić bo wytrzymają może kolejne 20 tys. Zrobię tak - kupię valeo
    > albo sachsa (bo są na półce)a łożysko skf, kosztuje trochę ponad 40 PLN.
    > Może w ten sposób wyeliminuję najsłabsze ogniwo.

    Na mieście mówią że dzisiejszy SKF to już nie to co kiedyś ;)
    Ale ile w tym prawdy, to ja nie wiem.

    Swoją drogą dziwi mnie tak wielka awaryjność łożysk sprzęgła, które w
    zasadzie prawie nic nie robią, a obciążenia mają niewielkie.
    Co prawda pył tam straszny, ale żeby się nie dało tego porządnie
    uszczelnić?