  • Data: 2010-12-25 15:29:49
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Grzegorz <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J_K_K !:
    > Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak nie chcesz czekać 3 godziny na assistance
    > (co mi się kiedyś w zastępczym aucie zdarzyło)
    > to przede wszystkim sprawne koło zapasowe + podnośnik + klucz.
    > Przydaje się spray do uszczelniania małych nieszczelności.
    > Także (szczególnie zimą) - linka holownicza, kable, łańcuchy
    > i (jeśli się jeździ przez odludne tereny) saperka.
    >
    > Z narzędzi w obecnych samochodach to wystarczy jakiś multitool
    > z kleszczami, nożem i śrubokrętami (za dużo i tak nie zrobisz)
    > + niezastąpiony sznurek / drut ;-)
> [...]

    W zasadzie to potwierdzam ;-) !

    W moim wypadku assistance musiałoby działać w promieniu ok. 2000 km, a
    to raczej marzenie.

    Aha - przydaje się jeszcze szmata, płyt do mycia naczyń (do rąk
    oczywiście), kanisterek wody no i ogólna znajomość auta .... Tak - wiem
    to raczej nie pasuje do wizerunku kierowcy w PL, ale mnie uratowało parę
    razy przed holowaniem - wystarczyło parę wtyczek poruszać/przeczyścić.

    Wesołych Świąt !!!! Bez assistance, szczególnie dop tzw. "izby" ... :-D
    --
    Grzegorz