  • Data: 2010-12-25 20:15:25
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-24 15:39, f pisze:

    > Zależy od auta
    > W moim aucie zdjęcie koła bez walenia młotem jest niemożliwie.
    > Jak bym tak walil, jak walą w warsztacie, przewrócę podnosnik.

    To jest pewnie wina nieprawidłowego montażu.

    Jak skorodował od wewnątrz otwór centrujący i wciśnie się to na idealnie
    spasowaną, również skorodowaną piastę, a potem jeszcze parę razy
    przygrzeje ostro hamulcami to tak jest.
    Po każdym zdjęciu koła dokładnie oczyść powierzchnie na których to się
    zapieka (będzie widać) i pokryj najlepiej smarem miedziowym.

    Jak wymieniasz w zakładzie to dopilnuj żeby Ci to zrobili.

    Wtedy w trasie lekkim kopem zdejmiesz to koło.