  • Data: 2010-12-26 02:44:48
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 14:10:30 +0100, Ramzes napisał(a):

    > Jak w temacie
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    - Rozmrażacz (zimą)
    - Szczotkę (do śniegu i piachu)
    - Butelkę wody
    - Saperkę (solidną - taką, co drzewo zetniesz)
    - Przejściówkę 12V-USB (przydaje się zaskakujaco często)
    - Kamizelkę odblaskową
    - Mapę drogową

    > Co warto mieć w bagażniku ?

    - Skrzyneczkę podstawowych narzędzi: młotek, śrubokręt z zestawem
    końcówek, szczypce, trytytki, nóż, szeroka mocna taśma izolacyjna, smar
    silikonowy
    - Zapasową żarówkę H7 i do migaczy
    - Uniwersalny zasilacz
    - Płachtę impregnowanego brezentu
    - Pompkę nożną do opon
    - Linkę holowniczą
    - Rękawice
    - Dwie rolki papieru
    - Jakieś ścierki
    - Kanister i parę litrów paliwa
    - Koło zapasowe z kluczem i podnośnikiem
    - Piankę do kół (chyba straciła ważność)

    W zasadzie wszystko poza skrzynką i kanistrem jest poupychane po schowkach
    i zamakarkach. Saperka zawsze pod tylnym siedzeniem. W razie czego pewnie
    skuteczniejsza od pałki ;-)

    I przypomnieliście mi, że od dwóch lat kupuję latarkę. Miałem jakiś
    wynalazek na ogniwach NiCd, ale był beznadziejny - charakterystyka
    napięciowa była niestety typowa dla tych ogniw. Jasno, jasno, dup - ciemno.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl