  • Data: 2012-05-21 20:45:26
    Temat: Re: Jaki to klucz?
    Od: Ark Sempow <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 May 2012 19:58:38 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > http://img84.imageshack.us/img84/2282/p1011407.jpg
    >
    > Gwint 20 mm, na zewnątrz ta nakrętka (samohamowna?) ma 32 mm.
    > Jak to odkręcić? Jak się nazywa klucz do takiej nakrętki?
    >
    > Bo śrubokrętem już ją trochę zmasakrowałem.
    >
    > Robert

    Jest to nakrętka typy KM, dla przykładu link poniżej:
    http://www.pkm.edu.pl/index.php/component/content/ar
    ticle/85-way-normy/297-06000217

    Do takich nakrętek są odpowiednie nasadki. W katalogu LUNA znajdziesz taki
    klucz: http://lunapolska.pl/index.php?page=katalogi

    --
    Ark Sempow
    Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów [P.Picasso]