  • Data: 2012-05-21 21:46:51
    Temat: Re: Jaki to klucz?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ark Sempow"
    > określona taka nasadka. Wg. twojego opisu dla gwintu M20 będzie to nasadka
    > KM4.

    http://www.kramp.com/shop/action/itemcatprd_20_-22_1
    1451_437392_268530_814148_DPKM04+Wkł+klucza+nasad+12
    +KMAN+4

    Dzięki, chyba znalazłem, nawet blisko mnie.
    Jutro będę wiedział czy trzeba zamówić 100 szt, a może 3 tyg czekać. Albo
    cena mnie zabije.

    Jeżeli nie kupię to może jakąś zwykłą nasadkę dopasuję średnicą i wytnę
    zęby.
    Tylko pewnie będzie kruche. A ząbki malutkie.

    Robert