    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tel - final countdown
    Date: Mon, 2 Apr 2012 22:44:21 +0200

    > No jak dotad masz piane na ustach ale nie podales ANI JEDNEGO
    > kontrargumentu do artykulu.

    Przecież podałem. Nawet wyżej zacytowałeś, a udajesz ślepego, kłamco
    flustracyjny.

    > gowniarz to mozesz sobie mowic do twojego taty, ze cie splodzil i
    > zapomnial wychowac.

    Nie masz tam na tego androida jakiegoś generatora tekstów w stylu "twoja
    stara.."? Samodzielnie idzie ci wyjątkowo opornie, nawet się odgryźć
    porządnie nie potrafisz, fajtłapo.

    > pewnie znowu podasz link do blogu lub serwisu nadzorowanego przez M$?
    > do innych nie jestes w stanie - bo moze takich nie ma?

    Kolega atm przed chwilą podawał jeden. Ty oczywiście przeoczyłeś. Może ci
    twój androidowy czytnik cenzuruje z pomocą google? Przecież nawet na twoim
    ukochanym spider's web można znaleźć pozytywne recencje. Tylko jakoś zawsze
    trafiasz na wypociny kretynicy Ewy. Pasujecie do siebie.

    > Apple w to nie mieszaj - tu mowimy jakim niedorobionym systemem jest w
    > obecnej fazie WP7

    Nie. Mówimy o niedorobionym androidzie, który ledwo ciągnie własne GUI na
    dualcorowym CPU i nawet HTMLa nie potrafi wydajnie renderować. Oraz o tym
    jakimi bucami i nieukami są androidziarze.