  • 1. Data: 2012-03-14 09:43:24
    Temat: Jaki tel - final countdown
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Po poprzednim wątku na temat wyboru telefonu ze względu na różne parametry
    pozostasły na placu boju 3:
    HTC Desire Z (polecany przez kilka osób)
    SE Xperia Neo V (przyznaje, że jest piękny na zdjęciach, chociaz wolałbym
    arc) :)
    Samsung Galaxy X plus (trochędrogi ale mógłby być.

    HTC
    - duza pamięc 8GB
    - wyswietlacz 3,7
    - klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie
    klapka zepsuje od rozsuwania :)

    SE
    - mała pamiec
    - wysweitlacz 3,7
    - wygląd

    Samsung
    - duza pamiec 8GB
    - najwiekszy wyswietlacz 4
    - wygląd (bardzo cienki, waski czy jak zwał)

    Pytanie do was, specjalistów: czego nie zauwazyłem?
    Jak maja sie podane telefony w kontekscie mozliwosci nagrywania rozmów?
    Którykolwiek to umożliwia?

    No i pytanie ktorego sie boje - :) - a moze jednak jeszcze jakis fajny tel
    przeoczyłem (tylko nie nokia N7 - nie mój przedział cenowy...

    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 2. Data: 2012-03-14 10:11:21
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 10:43, Budzik pisze:
> [...]
    > - najwiekszy wyswietlacz 4
    > - wygląd (bardzo cienki, waski czy jak zwał)
    >

    > Pytanie do was, specjalistów: czego nie zauwazyłem?

    W zasadzie wszystkiego co istotne. Mała pamięć przy sony duża 8GB przy
    htc ? Piszesz o pojemności karty czy pamięci wbudowanej ? Porównując
    telefony oparte na androidzie warto zerknąć czy planowane są upgreade do
    nowszych wersji. Warto także porównać parametry techniczne porównań
    bezpośrednich znajdziesz wiele w sieci.

    Ale z tego co widzę to chyba jedynie wygląd jest dla ciebie istotny.
    więctu ci nikt nie pomoże.

  • 3. Data: 2012-03-14 10:15:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W zasadzie wszystkiego co istotne. Mała pamięć przy sony duża 8GB przy
    > htc ? Piszesz o pojemności karty czy pamięci wbudowanej ?

    o wbudowanej.

    > Porównując
    > telefony oparte na androidzie warto zerknąć czy planowane są upgreade
    > do nowszych wersji. Warto także porównać parametry techniczne porównań
    > bezpośrednich znajdziesz wiele w sieci.

    o jakich parametrach mówisz?

    > Ale z tego co widzę to chyba jedynie wygląd jest dla ciebie istotny.
    > więctu ci nikt nie pomoże.

    oceniam to co jestem w stanie ze strony play.
    Dlatego pytam was, na co jeszcze warto spojrzec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 4. Data: 2012-03-14 10:15:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > bezpośrednich znajdziesz wiele w sieci.
    >
    > Ale z tego co widzę to chyba jedynie wygląd jest dla ciebie istotny.

    Wez tez pod uwage jakosc zdjec, tutaj mozesz porownac podstawowe parametry:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=3598&idPhone3=3619
    Sprawdz, czy telefony maja diode powiadomien o nieodebranych
    polaczeniach (jesli to dla Ciebie istotne)

  • 5. Data: 2012-03-14 11:00:46
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jak maja sie podane telefony w kontekscie mozliwosci nagrywania rozmów?
    > Którykolwiek to umożliwia?

    Nie wiem jak pozostałe - na Desire Z mam program do nagrywania rozmów
    i radzi sobie, ale nagrywa tylko z mikrofonu (podobno Android nie
    umożliwia nagrywania z głośnika ani ze słuchawki) - ale ten mikrofon
    łapie głośnik i słuchawkę na tyle, że można zrozumieć co ktoś mówi.

    --
    gof

  • 6. Data: 2012-03-14 13:05:00
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > HTC
    > - duza pamięc 8GB
    > - wyswietlacz 3,7
    > - klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie
    > klapka zepsuje od rozsuwania :)
    ten telefon ma 2 giga, reszta na karcie. 16 giga kosztuuje 49zł

    > SE
    > - mała pamiec
    > - wysweitlacz 3,7
    > - wygląd
    jaka mała pamięć? tak samo telefon ma kartę micro sd. O Ci nie jest
    potrzebna klawiatura, to dostaniesz lżejszy fon, z większą baterią,
    szybszym prockiem. o ile widze ma nawet wideorozmowy (pytanie czy zwykłe
    G3 czy gooogle talk costam) i upgrade do ICS.
    Przed zakupem popytaj na forum dotyczącym modelu
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-03-14 15:34:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@n...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ten telefon ma 2 giga, reszta na karcie. 16 giga kosztuuje 49zł

    rzeczywiscie - cos mi się pomieszało.
    Ma nawet 1,5GB

    > jaka mała pamięć? tak samo telefon ma kartę micro sd.

    SE odpadł - obecnie ma go dostepnego w ofercie play.

> [...]
    > G3 czy gooogle talk costam) i upgrade do ICS.
    > Przed zakupem popytaj na forum dotyczącym modelu

    Rzeczywiscie HTC a SAMSUNG - sprzedawca tewz zwracał uwagę na szybszego
    procka w samsungu (1,4).
    Z drugiej strony jest klawiatura - popróbowałem i wydaje sie byc
    zaskakująco wygodna.
    Sam już nie wiem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 8. Data: 2012-03-14 15:34:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@n...invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > umożliwia nagrywania z głośnika ani ze słuchawki) - ale ten mikrofon
    > łapie głośnik i słuchawkę na tyle, że można zrozumieć co ktoś mówi.

    z tego co wyczytałem na grupie - program do nagrywania, ktory łapie z
    mikrofonu jest do każdego modelu.
    Ale za to program, ktory nagrywa "od sroda" jest tylko do nielicznych.
    Miałem nadzieje, ze którys z tych dwóch należy do "tych nielicznych"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 9. Data: 2012-03-14 16:18:06
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > Ale za to program, ktory nagrywa "od sroda" jest tylko do nielicznych.
    > Miałem nadzieje, ze którys z tych dwóch należy do "tych nielicznych"

    Ogólnie.... Androidy nie nagrywają 2 rozmówców (2way call recording) bo
    takie jest prawo za oceanem (którymś) Jednak da się to obejść łatką na
    jądro, lub całkowitą zmianą softu (jakby flash) która to zmiana zawiera
    modyfikowane jądro.
    O ile "bierzesz" telefon z Playu, to zastanów się czy warto "Dostać" w
    prezencie telefon, czy nie lepiej 50% upustu na abonament. Mnie upust
    wyszedł korzystniej, a 2tygodniowy desirez kosztował 700zł

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-03-14 16:48:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@n...gazeta.pl ...

> [...]
    > prezencie telefon, czy nie lepiej 50% upustu na abonament. Mnie upust
    > wyszedł korzystniej, a 2tygodniowy desirez kosztował 700zł

    50% upustu to byłoby własnie jakies 800zł. A za przedłEURżenie umowy tez
    dostaje rabat - bodaj 15%

    A jakie systemy operacyjne telefonów nagrywaja 2way?
    Moze taki HTC HD7 z ekranem 4,2 i niestety bardzo małą pamięcia wbudowana
    500MB?
    On działa na Windows Phone.
    Windows Phone - lepsze to od Androida czy gorsze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu