  • Data: 2012-04-03 02:26:59
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-03 01:55, Skrypëk pisze:

    > Z dupy. Bo masz chujowy siennik.

    twoja zasobnosc jezyka polskiego mnie przeraza.
    Moze jednak zajrzysz do jakiegos slownika - skoro brzydzisz sie ich
    telefonie bo zaburzaja idee 'osm' kafli, to moze masz jeszcze jakies na
    polce? Na poczatek polece ci slownik wyrazow bliskoznacznych - zamiast
    na ptaki wydaj dyche na cos z czego bedziesz mial pozytek - wersja
    kieszonkowa powinna sie zmiescic do twojego wiadra z gadzetami:
    http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/91980/slownik-wyraz
    ow-bliskoznacznych-kieszonkowy.html
    Jak juz opanujesz zasob widzy z w/w slownika - siegnij po frazeologiczny
    - rowniez ci sie przyda (na razie sobie podmien ochroniarzy na androida
    - pasuje do ciebie jak ulal ;).
    http://www.edupedia.pl/words/index/show/474230_slown
    ik_frazeologiczny-_cos_burzy_krew_w_zylach.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)