  • Data: 2012-04-03 02:19:55
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-03 01:56, Skrypëk pisze:

    > Jak tam twoja folia na pilocie i telefonie? Porysowała się już?

    przeciez ty trzymasz piloty w workach - mi to zjawisko jest obce.

    czyzby bialy kondomik okazal sie za ciasny?
    A moze zamiast na telefon nalozyles go na glowe i nieco cie uciska - no
    ale ciasny berecik i pod gorke do szkoly to normalne u ciebie.

    Pamietaj - czytaj instrukcje. Gleoki oddech i przeczytaj raz jeszcze, a
    potem raz jeszcze i moze na wszelki wypadek jeszcze raz?
    W koncu te 3 szare komorki jakie posiadasz sie zderza i zrozumiesz co
    bylo pisane ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)