  • Data: 2012-03-31 17:57:45
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chcialem zobaczyc czy potrafi mniej.

    No ciężko dzisiaj znaleźć peceta z karą graficzną gorszą niż w telefonie. Na
    upartego udało by się. Ale łatwiej uzyć po prostu cięższego testu:
    http://ie.microsoft.com/testdrive/Performance/SpeedR
    eading/Default.html?o=1
    Na starszych laptopach ze zintegrowaną grafiką intela wyciąga aż 7 (słownie:
    siedem) fps :)

    > Przegladarke moga aktualizowac, Belle wchodzi ..

    No to trza było od razu mówić, że na nieaktualnym sprawdzasz.

    > Ja tu nie o wojnie flash-html5, tylko "nowoczesnosc" kontra "stare,
    > male, dobre, wszedzie dzialajace".

    Flash to nie jest "małe, dobre, wszędzie działające". Jest dokładnie
    odwrotnie.

    > A nie google?

    Co google? Bing nigdy z google nie handlował i nie będzie. A z Nokiowym
    NAVTEQ mają deal.

    > Bo nie slychac zeby Bing jezdzil po okolicy z antenami,

    Ale NAVTEQ może jeździć:
    http://www.flickr.com/photos/suburbanslice/561905720
    0/sizes/l/in/photostream/

    > Nie, ja o druga strone pytam - jak to na serwerze zrobic, zeby
    > namierzyc surfera bez zadnych pytan. Przyjdzie zawijac komputery w
    > folie :-)

    No od strony serwera się nie da wyłączyć pytania o zezwolenie na użycie
    lokacji w IE9.

    > nie no, jasne, GIODO do MS wpadl z kontrola, wszystkie serwery im
    > obejrzal, programy kazal sobie pokazac, sprawdzil co oni tam zbieraja
    > a czego nie ..

    Ale żadne GIODO tu nie ma nic do rzeczy, zwolenniku teorii spiskowych.